Договір публічної оферти
За цим Договором одна сторона Продавець, з одного боку і будь-яка особа, яка прийняла умови цього Договору публічної оферти – Покупець, з іншого боку, далі разом – Сторони, уклали цей Договір публічної оферти (далі Договір), адресований необмеженому колу осіб, які є офіційним пропозицією Продавця укласти з Покупцями договір купівлі-продажу Товарів, фотографії яких розміщені у відповідному розділі веб-сайту
1. ЗАГАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Договірні відносини між Продавцем та Покупцем оформлюються у вигляді Договору публічної оферти.
1.2. Договір публічної оферти є публічним, тобто відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх Покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа – підприємець). При повній згоді з цим Договором Покупець приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати та доставки товару Продавцем, відповідальності за недобросовісне замовлення та невиконання умов цього Договору.
1.3. Для регулювання договірних правовідносин за Договором, Сторони обирають та вживають чинного законодавства України.
ПОЗНАЧЕННЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
Договір публічної оферти – публічний договір, зразок якого розміщено на Веб-сайті https://qbrick-system.biz.ua, та вживання якого є обов’язковим для всіх відвідувачів сайту, який містить пропозицію Продавця щодо придбання Товару, зображення якого розміщено на Веб-сайті, спрямовану невизначеному колу осіб, у тому числі Покупцям.
«Продавець» – будь-яка дієздатна фізична, юридична особа, фізична особа-підприємець, згідно з чинним міжнародним та українським законодавством, які є власниками або розповсюджувачами Товару та за допомогою сайту https://qbrick-system.biz.ua мають намір його продати.
Покупець – будь-яка фізична чи юридична особа, яка здійснює замовлення в даному інтернет – магазині.
Пропозиції – інформація, що розміщена на Сайті інтернет – магазину про конкретний Товар, який може бути придбаний Покупцем. Пропозиція включає: інформацію стосовно самого товару, інформацію про його ціну, спосіб оплати та доставки, а також інші умови придбання Товару. Пропозиція є лише інформацією про можливі умови придбання Товару.
Замовлення» – вибір окремих позицій із переліку товарів, зазначених Покупцем під час розміщення замовлення та проведення оплати.
«Інтернет-магазин» – відповідно до Закону України «про електронну комерції», засіб для подання або реалізації товару, роботи чи послуги шляхом вчинення електронної угоди. Відвідувач- особа, яка зайшла на сайт і переглянула на сайті та/або замовляє та/або отримує Товар з використанням сайту.
Дистанційна торгівля – форма продажу товарів поза торговельними або офісними приміщеннями, за якою вибір товару та його замовлення не збігаються часу із безпосередньою передачею обраного товару Покупцем.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ЙОГО ВИКОНАННЯ
2.1. Продавець зобов’язується на умовах та у порядку, визначених цим Договором, продати Товар на підставі Замовлення Покупця, а Покупець зобов’язується на умовах та у порядку, визначених цим Договором, придбати Товар та сплатити за нього кошти.
2.2. Продавець гарантує, що Товар, який не передано до застави, не є предметом спору, не перебуває під арештом, а також на нього відсутні будь-які права третіх осіб.
2.3. Продавець та Покупець підтверджують, що чинний Договір не є фіктивною або уявною угодою, або угодою, укладеною під впливом тиску чи обману.
2.4. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на провадження господарської діяльності, які регулюють сферу правовідносин, що виникають та діють у процесі виконання цього Договору.
2.5. Датою укладання Договору-оферти та моментом повного та беззастережного прийняття Покупцем умов Договору вважається дата здійснення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині Qbrick System, за умови отримання Покупцем від Продавця підтвердження про оформлення замовлення (смс інформування щодо статусу замовлення про прийняття замовлення не є фактом оформлення . Придбання товару в цьому інтернет-магазині вважається усним підтвердженням факту приєднання до умов договору. У разі потреби, за бажанням Покупця, Договір може бути оформленим у письмовій формі.
3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
3.1. Покупець має право на оформлення замовлення будь-якого Товару, який розміщений на сайті https://qbrick-system.biz.ua і є в наявності.
3.2. Покупець самостійно оформляє замовлення на відповідній сторінці веб сайту інтернет-магазину https://qbrick-system.biz.ua шляхом додавання Товарів до віртуального кошика за допомогою натискання кнопки «У кошик» або зробить замовлення електронною поштою або телефоном, вказаним на сайті.
3.3. Обробка замовлення через кнопку «Кошик» здійснюється Продавцем протягом 1 робочого дня. У разі, якщо Замовлення надіслано у вихідний або святковий день, термін формування починається з першого робочого дня.
3.4. Факт отримання від Продавця підтвердження оформленого замовлення Покупця є беззаперечним фактом прийняття умов цього Договору, у тому числі угода Покупця на розсилку йому смс повідомлень або листів на електронну пошту або телефон про статус його замовлення.
4. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1 Ціна на Товари встановлюються Продавцем самостійно та вказується на сайті Інтернет – магазину.
4.2 Ціна на Товари та послуги може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку залежно від кон’єктури ринку. При цьому ціна окремої одиниці Товару, вартість якої сплачена Покупцем у повному обсязі, не може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.
4.3. Вартість доставки Товару розраховується на підставі тарифів компанії перевізника
4.4. Вартість замовлення може бути змінена залежно від ціни, кількості або номенклатури товару. Остаточна вартість замовлення визначається Продавцем після погодження замовлення у телефонному режимі з Покупцем.
4.5. Доступні Покупцям способи оплати залежать від технічних можливостей та комерційної домовленості Продавця із фінансовими партнерами. Доступні способи оплати та особливості здійснення оплати обраних Покупцем Товарів вказані на сторінці Веб-сайту https://qbrick-system.biz.ua в закладці «Оплата та доставка» або повідомляються іншим способом залежно від обраного способу оплати Замовлення.
4.6. Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження оплати на розрахунковий рахунок Продавця.
4.7. До моменту зарахування грошей Покупця на розрахунковий рахунок Продавця товар не резервується. Продавець не може гарантувати доступність Товару Продавця в кількості, зазначеній у момент оформлення Замовлення, внаслідок чого можуть збільшитися терміни обробки Замовлення.
4.8. Що стосується збільшення чи зменшення ціни замовлення Покупцем Товару, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження чи анулювання Замовлення. Якщо неможливо зв’язатися з Покупцем, цей Замовлення вважається анульованим автоматично. У разі необхідності здійснення коштів Продавцем Покупцю, Покупець зобов’язаний повідомити Продавця реквізити банківського рахунку, на який Продавець зобов’язаний перерахувати кошти.
У разі відсутності Покупця за адресою доставки, зазначеної Покупцем у заявці або відмови Покупця від отримання Товару з необґрунтованих при доставці Кур’єром компанії-перевізника, Товар повертається у відділення відвантаження. Оплата за послуги Компанії-перевізника віднімається із суми, перерахованої Покупцем за Товар. Залишок суми повертається Покупцеві на підставі його листа, надісланого на e-mail: info.masterskoff@gmail.com з зазначенням розрахункового рахунку, на який мають бути повернені кошти.
5. УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ
5.1 Покупець отримує Товар за допомогою доставки або отримання його особисто. Порядок доставки вказаний на відповідній сторінці веб-сайту https://qbrick-system.biz.ua у закладці «Оплата та доставка».
5.2. При доставці Товарів до інших міст України або на території інших країн, що виконуються іншими Службами доставки (надалі – Компанії – перевізники) Покупець у повному обсязі та беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів цими Компаніями – перевізниками.
5.3. Факт отримання Товару та відсутність претензій щодо якості Товару, що доставляється Компаніями – перевізниками, Покупець підтверджує власним підписом у товарно – транспортній накладній, декларації Компанії – перевізника або у видатковій накладній при отриманні Товару. Зі свого боку, Продавець гарантує відвантаження Товару Компанії – Перевізнику у кількості, зазначеній Покупцем та у належному вигляді та якості.
5.4. Всі питання, що виникають у процесі оплати та отримання Товару, Покупець може з’ясувати за контактними даними, вказаними на сайті інтернет-магазину в розділі Контакти.
5.5. Доставка товарів, придбаних в Інтернет-магазині, здійснюється до складів транспортних компаній, де здійснюється видача замовлень
6. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ – ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ. ЗАМІНА ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.
6.1. При отриманні Товару на складі доставки, в магазині Продавця, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо переконатися у належному зовнішньому стані Товару (відсутність механічних пошкоджень) та повноті його комплектності. Отримання товару є підтвердженням того, що Покупець не має претензії до якості, зовнішнього вигляду, кількості та комплектності. Після отримання Замовлення претензії до кількості, комплектності та виду Товару не приймаються.
6.2. У разі наявності хоча б одного з перерахованих несправностей, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті. Акт повинен бути підписаним Покупцем та співробітником служби доставки або Продавцем. За можливості несправності повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео зйомки.
Протягом 1 (одного) робочого дня Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару, згідно з інформацією, розміщеною на сторінці за адресою https ://qbrick-system.biz.ua
6.3. Сторони погодили, що у разі недотримання обов’язкових вимог зазначеної процедури, вважається, що Покупцем отримано Товар у належному стані без будь-яких механічних пошкоджень та в повному комплекті.
6.4. У разі вимоги Покупця про повернення Товару через його неналежну якість, він зобов’язаний передати такий Товар Продавцю для проведення експертизи. Така експертиза проводитиметься за рахунок Покупця. Якщо експертиза підтвердить, що Товар належної якості, Товар повертається Покупцеві для подальшого використання.
6.5. Покупець (фізична особа) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару належної якості має право повернути або обміняти його на аналогічний у Продавця, у якого він був прийнятий, якщо Товар не задовольнив його своєю формою, габаритом, розміром або за іншими причин не може бути ним використаний за призначенням, за умови, що такий Товар не був ним використаний за призначенням та збережена його комплектність та упаковка. У такому разі послуги перевізника та витрати, пов’язані з оформленням замовлення, оплачує Покупець.
6.6. У будь-якому випадку повернення Товару має відбуватися в оригінальній упаковці, в якій отримано Товар.
7.ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
7.1. Продавець зобов’язаний:
7.1.1. виконувати умови цього Договору;
7.1.2. передати Покупцеві Товар відповідно до оформленого замовлення та умов даного Договору;
7.1.3. перевірити якість та кількість характеристик Товару під час упаковки на складі;
7.2. Продавець має право:
7.2.1. В односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у разі порушення Покупцем умов цього Договору.
7.2.2. Продавець залишає за собою право невиконання зобов’язань за Договором у разі виникнення непереборної сили або у разі відсутності товару.
7.2.3. Змінювати цей Договір, ціну на Товар і тарифи на супутні послуги, способи та строки оплати, та доставка товару в односторонньому порядку. : прізвище, ім’я, по батькові, поштова адреса, мобільний телефон, адреса електронної пошти, у тому числі збирання, систематизація, накопичення, збереження, уточнення (оновлення, зміни), використання, поширення, знеособлення, знищення персональних даних, а також передача їх контрагентам Продавця з метою подальшої обробки (включаючи збирання, систематизацію, накопичення, уточнення (оновлення, зміни), використання, розповсюдження, блокування, знищення персональних даних для проведення досягнень, спрямованих на покращення якості послуг, для проведення маркетингових програм, статистичних досліджень, а також для просування послуг на ринку шляхом здійснення прямих контактів з Покупцем за допомогою різних посібників зв’язку, включаючи, але не обмежуючись: поштове розсилання, електронна пошта, телефон. . Робота з такими системами здійснюється за певним оператором алгоритмом (збір, систематизація, накопичення, збереження, уточнення, використання, блокування, знищення). Використані способи обробки (включаючи, але не обмежуючи): автоматична звірка поштових кодів з базою кодів, автоматична перевірка написання назв вулиць, населених пунктів, уточнення даних з Покупцем шляхом телефонного, поштового зв’язку або за допомогою контактів через мережу Інтернет, сегментація бази за заданими критеріями. Покупець погоджується з тим, що, якщо це необхідно для реалізації цілей, зазначених у даній оферті, його персональні дані, отримані Продавцем, можуть бути передані третім особам, яким Продавець може доручити обробку персональних даних Покупця на підставі договору, укладеного з такими особами, за умови умови дотримання вимог законодавства України про забезпечення такими третіми особами конфіденційність персональних даних та безпеку персональних даних під час їх обробки. При передачі зазначених даних Покупця Продавець попереджає осіб, які отримали персональні дані Покупця про те, що ці дані є конфіденційними та можуть бути використані лише з метою, для яких вони повідомлені, та вимагають від цих осіб дотримання цього правила. Покупець має право запитати у Продавця повну інформацію про свої персональні дані, їх обробку та використання, а також вимагати видалення або виправлення/доповнення невірних чи неповних персональних даних, надіславши відповідний письмовий запит на ім’я Продавця на поштову адресу. Ця угода на обробку його персональних даних є безстроковою і може бути відкликана за допомогою письмової заяви Покупця, надісланої на поштову адресу Продавця.
7.2.5. Використовувати технологію “cookies”. “Cookies” не містить конфіденційної інформації та не надсилається третім особам. Файли “cookies” містять невеликі фрагменти тексту та використовуватимуться для збереження інформації про роботу веб-браузерів. Вони дозволяють зберегти та отримати ідентифікаційні дані та іншу інформацію на комп’ютерах, телефонах та інших пристроях. Для цих цілей використовуються інші технології, включаючи дані, які зберігаються веб-браузерами або пристроями, ідентифікатори, пов’язані з пристроями та інше програмне забезпечення. У цій політиці всі ці технології називаються файлами cookies.
7.2.6. Продавець має право надсилати Покупцеві повідомлення рекламно-інформаційного характеру за допомогою e-mail та sms розсилок з інформацією про знижки, акції, нові надходження тощо. Частота розсилок визначається Продавцем самостійно, в односторонньому порядку.
7.2.7. Продавець має право в односторонньому порядку скасувати Замовлення Покупця у разі порушення Покупцем термінів оплати більше ніж на один банківський день.
Продавець не несе відповідальності за: – змінений виробником зовнішній вигляд Товару; – за незначну невідповідність кольорової гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різну колірну передачу моніторів персональних комп’ютерів окремих моделей;
– за зміст та правдивість інформації, що надається Покупцем при оформленні замовлення;
– за затримку та перебої у наданні Послуг (обробки замовлення та доставки товару) , які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;
– за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;
– за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів – IP, MAC-адреси, логіна та пароля третім особам;
Покупець зобов’язаний:
7.2.8 своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього Договору;
7.2.9 ознайомитися з інформацією про Товар, розміщену на Веб-сайті https://qbrick-system.biz.ua
7.2.10При отриманні Товару в особи, яка здійснила його доставку, переконатися в цілісності та комплектності Товару шляхом огляду упаковки. У разі пошкодження або неповної комплектації Товару – зафіксувати їх у акті, який разом із Покупцем має підписати особу, яка здійснила його доставку Покупцю.
. Покупець має право:
оформити замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту https://qbrick-system.biz.ua/ вимагати від продавця виконання умов цього Договору;
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у порядку, передбаченому цим Договором та чинним міжнародним та українським законодавством
8.2. Продавець не несе відповідальності за змінений виробником зовнішній вигляд Товару.
8.3. У разі обставин непереборної сили Сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору маються на увазі випадок, який має надзвичайний, незворотний, непередбачуваний характер, що виключає або об’єктивно перешкоджає виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити або запобігти розумним строкам.
8.4. Сторони докладають максимальних зусиль для вирішення будь-яких суперечностей виключно шляхом переговорів.
9. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ЙОГО РОЗОРЖЕННЯ.
9.1. Цей Договір діє до виконання зобов’язань Сторонами, крім випадків його дострокового розірвання.
9.2. До закінчення строку дії цього Договору може бути розірвано за взаємною згодою Сторін та в інших випадках, передбачених цим Договором та чинним законодавством України.
9.3. Цей договір укладено на території України та діє відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Усі суперечки, що виникають між Покупцем та Продавцем вирішуються шляхом переговорів. У разі не досягнення регулювання спірного питання шляхом переговорів, Покупець та/або Продавець мають право звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України.
9.5. Продавець має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку. Крім того, зміни до Договору також можуть бути внесені за взаємною угодою у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
9.6. Продавець не несе відповідальності за зміст та правдивість інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення. Покупець несе відповідальність за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації.
10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
10.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання будь-якого зі своїх зобов’язань, за винятком зобов’язань з оплати, якщо доведуть, що таке невиконання було викликане форс-мажорними обставинами, тобто подіями або обставинами, які справді перебувають поза контролем такої сторони, що настали після укладення цього Договору, носять непередбачуваний і невідворотний характер.
До форс-мажорних обставин належать, зокрема, природні катаклізми, страйки, пожежі, повені, вибухи, зледеніння, війни (як оголошені, так і неоголошені), заколоти, загибель товару, затримки перевезень викликані аваріями або несприятливими погодними умовами, небезпеки та випадковості на морі, ембарго, катастрофи, обмеження, що накладаються державними органами (включаючи розподіли, пріоритети, офіційні вимоги, квоти та ціновий контроль), якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання цього Договору.
10.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов’язань за цим Договором через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону письмово про виникнення вищезазначених обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс- обставин. Таким підтвердженням буде довідка, сертифікат або інший відповідний документ, виданий уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.
10.3. Час, який вимагається Сторонам для виконання своїх зобов’язань за цим Договором, буде продовжено на будь-який термін, протягом якого було відкладено виконання через перелічені обставини.
10.4. Якщо через дії обставин непереборної сили невиконання зобов’язань за цим Договором триває більше трьох місяців, кожна зі Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону. внаслідок форс-мажорних обставин Сторони здійснюють остаточні взаєморозрахунки.